۱۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸

ولی پور خبر داد:

رشد 165 درصدي خدمات هلال احمر مازندران به گردشگران نوروزي

رشد 165 درصدي خدمات هلال احمر مازندران به گردشگران نوروزي

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر مازندران از رشد 165 درصدی خدمات این جمعیت در نوروز 92 به گردشگران در استان خبر داد.

مهدی ولی‌ پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خدمت رساني هلال احمر مازندران به گردشگران نسبت به سال گذشته بیش از 165 درصد رشد داشت.

وی از بکارگیری بیش از دو هزار امدادگر در سطح مازندران در ایام نوروز خبر داد و افزود: نیروهای هلال‌ احمر مازندران در دو بخش راهنمایی مسافران و امداد و نجات جاده‌ای بکار‌گیری شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر مازندران، تعداد حوادث در سطح جاده‌های ازندران را تاكنون353 حادثه اعلام کرد و افزود: 116 حادثه ثبت شده، جاده‌ای بود.

این مسئول مهم‌ ترین حادثه رخ داده شده در مازندران را زلزله بخش چهاردانگه و کیاسر عنوان کرد و اذعان داشت: منطقه دربرگیری زلزله اخیر در مازندران وسیع بود، اما خوشبختانه تلفاتی نداشت.

ولی‌ پور با بیان اینکه در ارائه خدمات هلال‌ احمر به مسافران نوروزی با رشد 165 درصدی مواجه بودیم، تأکید کرد: بیشترین حوادث جاده‌ ای رخ داده شده در تنکابن و کمترین آن در کندوان و کیاسر بود.

این مسئول امداد و نجات مازندران، پرحادثه‌ ترین نقاط مازندران در ایام سفر را مربوط به بخش سوادکوه اعلام کرد و گفت: در محور سوادکوه 16 مورد حوادث و در هراز 11 مورد حادثه از سوي هلال احمر استان امدادرساني شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر مازندران، تعداد مصدومان مراجعه‌ کننده به پايگاههاي هلال احمر استان  را در ایام نوروز تاکنون دو هزار و372 نفر اعلام کرد و گفت: 176 مورد ازدريافت كنندگان خدمات امدادي مصدومان حوادث جاده‌‌ای بودند.

این مسئول،  تعداد عملیات‌های انجام شده هلال احمر مازندران در ایام نوروز را 472 مورد اعلام کرد و ابراز داشت: در میزان عملیات‌های انجام شده از رشد بسیار چشمگیری برخوردار بودیم.

 

کد خبر 2025191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha